مشاوره و سرویس های تخصصی شیرپوینت

MS SharePoint

شیرپوینت و دیگر تکنولوژی های سمت سرور مایکروسافت در عین کاربری ساده، با ابزارهای عمومی که در سطح سازمان های در ابعاد مختلف مورد استفاده هستند متفاوت می باشند و این تفاوت از دو جهت مشخص می باشد. ابتدا سطح وسیعی از قابلیت ها که به صورت “آماده به کار” در این بسته ها موجود است و دوم الزام دقت در وجود نقشه راه پیاده سازی، برنامه مناسب سازی و نگهداری است. از این رو پژواک فناوری پویا علاوه بر ارائه محصولات سازمانی مبتنی بر بستر سازمانی مایکروسافت با ارائه سرویس های خدماتی مورد نیاز سعی بر آن نموده است که تجربه پیاده سازی شیرپوینت را برای سازمان ها هر چه دلپذیر تر کند.

از آنجاییکه اکثر سازمان ها برای مشاوره طراحی و استقرار مایکروسافت شیرپوینت از ابتدا تا انتهای کار ، تجربه ی کافی و لازم را ندارند. گروه پژواک فناوری پویا تمامی این مراحل را به صورت کاملا برنامه ریزی شده و متناسب با نیازهای سازمان شما توسط کارشناسان فنی انجام می دهد.

در ابتدا ما همکاریمان را با شما ارزیابی می کنیم. سپس تمام نیازهای اصلی و فرعی شما را می سنجیم و از بین کارشناسان فنی خود یک تیم برای آغاز همکاری انتخاب می کنیم. تیم انتخابی بر اساس استراتژی تعیین شده ، کار خود را شروع می کند.

مشاوره طراحی و استقرار مایکروسافت شیرپوینت تمام فعالیت های گروه پژواک فناوری پویا برای نصب و راه اندازی و استقرار ، در سه عبارت خلاصه می شود: